DEPOTOPBEVARING FOR AKTIONÆRER
Vi har gennemgået alle depoter og opbevaringsbokse på slottet. Helt generelt har vi observeret, at opbevaringsforholdene fungerer rimeligt godt, men også at der er nogle ting, der halter, som vi ønsker at få rettet op på:
- Nogle kasser er alt for store
- Mange kasser er ikke registreret i vores administrationssystem
- Nogle aktionærer har mere end 2 kasser
- Der er anbragt en række løse genstande som puder, tæpper, bord og stole, paellapander mv., som vi ikke kan identificere ejerne af
Vi har derfor besluttet at gøre noget ved sagen:
- Vi overvejer at etablere et nyt depotrum i kælderen blandt andet til golfbags og depotkasser.
- Vi vil etablere endnu en reol til depotkasser i rummet på 2. sal. Samtidig rydder vi rummet for møbler mv., så der bliver bedre plads.
- Vi vil sende en mail til en del af aktionærerne med information om, hvad vi har konstateret med info om, hvad vi kan gøre ved det.
- Vi beder alle aktionærer, som ikke har autoriseret mærkat på deres kasse(r), om at hente en sådan mærkat hos Kim ved kommende besøg på slottet.
- Vi tilmelder alle depotkasser til betaling af den årlige afgift på p.t. 150 kr., idet vi samtidig gør pågældende aktionær opmærksom på dette.
- Vi udarbejder en autoriseret label til golfbags, som ejerne ligeledes kan få udleveret hos Kim, der tilmelder ejeren til betaling af det årlige gebyr på p.t. 150 kr.
Genstande og kasser vi ikke finder en ejer til inden 31. oktober 2024, vil vi fjerne.
Hvis du er ejer af en af disse genstande, så sørg for at få tingene forsynet med et autoriseret mærke – fås hos Kim – og klæb det på kassen. Løse genstande skal anbringes i en kasse.
Skulle du ikke have mulighed for at komme på slottet inden for det næste år (inden 1. august 2024), så giv besked herom på en mail til depot@chateau-d-azans.dk for at undgå, at vi fjerner tingene.